Förlåt för att jag inte skrivit något! men nu är jag tillbaka.

Hejhej alliphopa,
Jag vet att jag inte har uppdaterat något på ett tag och det är för att jag inte orkade inte skriva så mkt eftersom att jag är sjukt förkyld, men nu börjar det bli bätte får man hoppas.
Idag har jag inte gjort så mycket, jag har vart på urnaersättning för farmor i morse och då fick man träffa lite av släkten. kul.
Farmor dog i Januari och då hade vi en "sorts" begravning, eller ja tal som hålldes i lill kyrkan, sen fick hon klimeteras (brännas) till aska,  och sen idag var urnaersättningen så att ni fattade vad det betyder, och det var jätte jobbigt att se.. men idag kom det iaf inga tårar,
Resten av dagen har jag väll inte gjort så mkt, jag har umgåtts lite med släkten och bara vart hemma och vilat och så,
Just nu så sitter jag här och skriver det här inlägget och försöker komma på något och skriva, och sen sitter jag på msn och skriver med alla snälla människor. (a) , aja.
* Vila i  frid farmor, vi alla saknar dig.
Du var den underbaraste personen på hela jorden,
du var världens bästa, Ha det bra där uppe hos Farfar och fredrik,
Nu är det doms tur att ha dig, jag älskar dig & vi alla älskar dig.
Rest in peace världens bästa farmor. <3 *

_
Lyssna, kommentera min systers myspace jätte bra låtar: http://www.myspace.com/hslmusic
_
Men nu ska jag vara lite social med folket,
Bilder kanske kommer sen om jag orkar lägga upp några.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Danne

R.I.P farmo din<3 hu tänkt o datera nån gng <3? hadet bra<3

kram1<3

2009-08-01 @ 01:34:54
Postat av: Anonym

Ricktigt snygg header!

2009-08-05 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0