Godnatt!;* //ida

Chaah bitches.
Jag lovade ju att jag skulle skriva ett inlägg innan jag skulle gå och lägga mig,
jag är sjukt trött nu alltså, jag har precis sätt klart på en film "på smällen" heter den, haha den är sjukt rolig.
Öhm, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag är döende trött, men jag har inte gjort så mycket sen andra gången jag skrev ett inlägg jag har typ sätt på några filmer och umgåtts med familjen och nu sitter jag här och kollar runt på internet och är sjukt jävla less på en viss person så man nästan kan gå & drämma till någon person som inte gjort något!? haha:p även att jag har sjukt ont i halsen och är förkyld.
men aja, senare idag ska jag inte göra så mkt, iaf inte vad jag har planerat jag ska väl sova och sen ska jag upp ganska tidigt för att fixa mig och duscha & det blir kanske och sola solarium med syster imorgon, och ja..
Men nu ska jag spela lite sims 3 tror jag. (a) , och sen så ska jag skriva klart till folket på msn.
Men nu ska jag dra och jag skriver ett inlägg här på bloggen så fort jag vaknar imorgon .
puuuusssmek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0