Hej igen alla.

Nu ska jag försöka fixa till vår design lite bättre här på bloggen, någon som vill hjälpa?(A)
Det vart inge solarium idag för jag är sjukt trött sen har jag gått och blivit förkyld. Kul, men jaja,
vi kanske ska gå imorgon istället. Just nu gör jag inte så mycket, sitter här och fryser och har sjukt ont i vänstra sidan av halsen där det har svält upp och är knall rött och jag kan inte svälja saliv för det gör jätte ont!?:o
sen saknar jag massor av människor också,
så jag funderar på att va med någon när jag blir bättre i halsen för man vill ju inte smitta ner dom ju, hoppas jag blir bättre innan storsjöyran. Men nu ska jag & spela lite the sims 3 och kolla på film efter att jag spelat klart, på smällen heter filmen, sjukt rolig. Skriver ett blogginlägg ikväll eller imorgon .
Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: adrian ;)

krya på dej :)

2009-07-20 @ 15:14:40
Postat av: elin joelsson.

säg till alla dina kompisar att dom ska läsa min blogg. :D KRYA PÅ DIG.

<3

2009-07-20 @ 15:21:54
Postat av: Damir

Krya på dig :D

2009-07-20 @ 17:07:07
Postat av: Stefan

Vilken jävla torr blogg

2009-07-20 @ 17:12:17
Postat av: PrinsessanMixan@bdb

Hejsan :) Lovade o kommenrera ;)

Stackars dig att vara så sjuk :( Hatar att vara sjuk :/ Design gillar jag men svårt och göra ;P hehehe.

2009-07-20 @ 18:09:24
Postat av: Fia

du kanske behöver fixa bloggen lite ? (:

2009-07-20 @ 19:58:26
URL: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0