Precis vaknat!;) // ida

Chacha bloggen.
Just nu sitter jag här, jag har precis vaknat av att min systerson wiggo kommer och hoppar på mig,
men aja det är väl inte så farligt jag skulle ju endå upp endå,
Jag tror att jag börjat blivit förkyld för att min hals är helt ccp men det är ju sommarlov och snart storsjöyran!? hur ska jag klara mig, det är typ katastrof.
Menmen aja livet går alltid vidare, jag klarar mig.
Om ett tag så ska jag och syster gå och sola solarium så jag får ha ett stort plåster på naveln eftersom jag nyss tagit hål där för 5 dagar sedan, så egentligen ska man vänta 3-5 månader innan man ska sola och bada,
men det skiter jag i eftersom jag måste bli brun, för jag är så himla blek. usch.
Och jag behöver någon som kan göra en design till min blogg! så hör av er, [email protected] :)
Jag har fått en nyss favorit låt också Milow - ayo technology
" Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Maybe we can start a new phase
The smokes got the club all hazy,
Spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here,
you got me saying "
ttyp den bästa biten.
Men nu ska jag kila en sväng och äta frukost,
och fixa mig

men vi höres. Pusspuss.


Kommentarer
Postat av: anonym

skulle vara bra med typ, ehm. en egen design kanske? lite tråkigt när du tagit blogg.se's design och bara skriver. ändra kodmallar och sånt! :))

2009-07-20 @ 10:44:04
Postat av: ..

ok =)

2009-07-20 @ 14:56:21
Postat av: Anonym

wana be krillebooi

2009-07-21 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0