Shaashaa. // idääää

Dagens outfit
Tröja; från hm.
Kjol; kappahl
leggins; från hm tror jag.
____________________
Oj, jag har glömt och skrivit här på bloggen på hela dan förlåt för det.
Just nu gör jag inte så mycket, jag har nyss sätt på en film och fikat lite,
och just nu sitter jag och kollar runt på bilddagboken och chattar med folket på msn.
Sen så har mamma köpt sugtabletter som heter "Mucoangin" som hon köpte på apoteket åt mig,
för att jag har sjukt ont i halsen, sugtabletterna är som halstabletter fast bättre, så tack mamma.
Som ni kanske har märkt har jag fixat till våran blogg nu, visst vart den bättre en förut?;)
Men aja, nu är jag sjukt trött och har ont i halsen så jag ska kliva bort från datorn en stund och se på en film. :)
Men jag skriver antingen ikväll, eller imorgon.
Pusshejj.
<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

besök www.ekSamuelsson.blogg.se, utlottning av bloggdesign! :)

2009-07-22 @ 13:53:50
URL: http://eksamuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggg outfit :)

2009-07-24 @ 14:12:47
Postat av: Robert

Jag tycker du har sexiga tår,mums.Jag gillar tjejer med murrhår så spara ut det så höres vi:)pusssis chacha

2009-07-24 @ 19:25:36
Postat av: Natalie

vilken snygg blogg du har:)

2009-07-24 @ 19:27:22
Postat av: Dannish ((:

Int bloggat på länghe juh?;( blogga nue förfan ;)

2009-07-24 @ 22:02:28
Postat av: Anonym

snygga kläder!

2009-07-31 @ 02:26:36
URL: http://sarahcollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0